Naturavetal Logo

Obsługa Klienta - FAQ

Infolinia Naturavetal®

Nasi eksperci chętnie doradzą indywidualnie.

Jeśli pojawiają się jakiekolwiek pytania na ten temat, z przyjemnością udzielimy wyczerpujących porad. 

Jesteśmy do Państwa dyspozycji
od poniedziałku do piątku w godzinach
od 9:00 do 17:00

Moje zamówienia

Jak szybko zostanie dostarczone moje zamówienie?

Zamówienie dotrze do Państwa w ciągu 1-3 dni roboczych. Oprócz potwierdzenia zamówienia przesyłamy wiadomość e-mail zawierającą numer przesyłki, aby można było śledzić ją online u dostawcy usług kurierskich. Status zamówienia i numer przesyłki można również znaleźć na koncie klienta w sekcji "Otwarte zamówienia".

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zalecamy wygodne składanie zamówień za pośrednictwem naszego sklepu internetowego, ponieważ stwarza to najszybszą możliwość realizacji. Jeśli nie mają Państwo możliwości złożenia zamówienia online, z przyjemnością przyjmiemy je także drogą mailową lub telefonicznie. 

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Z reguły zamówienia są dostarczane przez firmy kurierskie. Odbiór osobisty odbywa się z magazynu w Błoniu pod Warszawą, po uprzednim ustaleniu. 

Czy muszę utworzyć konto klienta, aby złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym, nie trzeba rejestrować się jako klient. Wystarczy w procesie składania zamówienia wybrać opcję "Zamawiam jako gość".

W przypadku gdy pierwsze zamówienie odbywa się telefonicznie, przed jego przygotowaniem potrzebna jest Państwa zgoda na przetwarzanie danych ze względu na ustawę o ochronie danych osobowych.

Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie, jeśli nie zostało ono jeszcze wysłane?

Dopóki zamówienie nie zostało przez nas spakowane, nadal możemy zmienić ilość produktów, poprawić adres dostawy lub całkowicie anulować zamówienie. Ponieważ zamówienia są pakowane natychmiast po ich otrzymaniu, radzimy skontaktować się z nami jak najszybciej (najlepiej telefonicznie), abyśmy mogli faktycznie wprowadzić ewentualne zmiany.

Co dzieje się po zakończeniu zamówienia?

Otrzymują Państwo od nas wiadomość e-mail, potwierdzającą otrzymanie zamówienia. Z reguły towary docierają pod wskazany adres dostawy w ciągu 1-3 dni roboczych.

Jeśli korzystają Państwo z płatności online lub przelewem, zamówienie wysyłane jest po zaksięgowaniu wpłaty. 

Płatności

Jakie mam opcje płatności?

Płatności przyjmujemy poprzez wyróżnione na stronie systemy on-line, jak również poprzez tradycyjny przelew bankowy oraz za pobraniem (płatność u kuriera, przy odbiorze).

Jak mogę otrzymać fakturę?

Jeśli życzą sobie Państwo otrzymać fakturę, przesyłamy ją drogą elektroniczną na podany przy zamówieniu adres e-mail. Jeśli w trakcie zamówienia nie podali Państwo numeru NIP, prosimy o kontakt z nami i uzupełnimy tę informację, by znalazła się na fakturze.

Na które konto mogę dokonać płatności?

Przy wyborze płatności tradycyjnym przelewem, można jej dokonać na numer konta:

Bank Pekao S.A.
16 1240 1040 1111 0011 1298 8976

Kiedy moja paczka zostanie wysłana, jeśli jako metodę płatności wybrałem przedpłatę?

Paczka zostanie wysłana natychmiast po otrzymaniu płatności, zazwyczaj tego samego dnia roboczego. 

Wysyłka i dostawa

Czy muszę pokrywać koszty wysyłki?

Od wartości zamówienia wynoszącej co najmniej 200zł, to my pokrywamy koszt wysyłki. Przy mniejszych zamówieniach koszt wysyłki naliczany jest zgodnie z przyjętą w Regulaminie taryfą.

Która firma kurierska dostarcza paczki?

Nasze paczki wysyłamy za pośrednictwem firm takich jak InPost, DHL i DPD. Podczas procesu zamawiania mogą Państwo wskazać preferowanego dostawcę, jeśli jest dostępny lub poinformować o tym w uwagach do zamówienia – również podając np. numer paczkomatu, o ile przesyłka do niego się zmieści.

Jak długi jest czas dostawy?

Z reguły towary są dostarczane w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu przez nas zamówienia. 

Co się stanie, jeśli nie mogę odebrać przesyłki?

Jeśli kurier nie zastanie nikogo w domu w zaplanowanym dniu dostawy, zastosowanie mają standardowe działania firm kurierskich w takich sytuacjach. Z reguły podejmowane są próby kontaktu z odbiorcą i doręczenie odbywa się w kolejnym możliwym terminie lub paczka trafia do najbliższego punktu odbioru.

Edytowanie opcji dostawy często dostępne jest za pośrednictwem linku do śledzenia przesyłki lub w aplikacji (np. InPost). Przesyłki nadane do Paczkomatu oczekują w nim przez przyjęty przez InPost termin, po czym są zwracane. 

Na każdym etapie jesteśmy do Państwa dyspozycji, gdyby pojawiały się jakiekolwiek wyzwania w kontakcie z firmą kurierską. 

Czy moje zamówienie może zostać dostarczone za granicę?

Zamówienia dostarczamy na terenie całej Polski, a w przypadku, gdy dostawa miałaby dotrzeć za granicę, prosimy o uprzedni kontakt i dokonamy niezbędnych ustaleń. 

Czy mogę śledzić moje zamówienie?

Numer przesyłki dla danego zamówienia zostanie wysłany pocztą elektroniczną. Można użyć tego numeru do śledzenia paczki online na stronie internetowej firmy kurierskiej. W przypadku jakichkolwiek pytań, my również służymy wszelkim wsparciem.

Zwrot i refundacja

Czy mogę zwrócić produkty, które zostały już dostarczone?

Nieotwarte i nieuszkodzone produkty można zwrócić nam w ciągu 14 dni od otrzymania towaru (przesyłka na własny koszt). Szczegółowe informacje na temat prawa do odstąpienia od umowy znajdują się tutaj

Jak wysłać zwrot?

Po zgłoszonej chęci zwrotu towaru, przesyłamy adres, na który należy zaadresować przesyłkę i nadać ja kurierem. W razie potrzeby służymy pomocą w przygotowaniu etykiety nadania dla kuriera. 
Jeśli to możliwe, prosimy o użycie oryginalnego kartonu do zwrotu i upewnienie się, że towary są wystarczająco zabezpieczone, aby nie doszło do uszkodzeń, ponieważ tylko w takim przypadku możemy przyjąć i rozliczyć zwrot. Należy również upewnić się, że wszystkie poprzednie etykiety kurierskie na paczce są zerwane, zaklejone taśmą lub przekreślone.

Gdzie należy wysłać zwrot?

Jeśli nie potwierdzimy innego adresu, zwrotu należy dokonać na adres magazynu: 

Go Logistics Services
Mapletree Park Błonie I, ul. Stefana Batorego 2, 05-870 Pass

Jak mogę odzyskać pieniądze w przypadku zwrotu?

Dokonamy zwrotu przelewem na wskazane konto.

Jak długo trwa zwrot pieniędzy?

Przelew trafi na konto najpóźniej tydzień po otrzymaniu przez nas zwróconych towarów i ich sprawdzeniu.

Co mam zrobić, jeśli produkty dotrą uszkodzone w wyniku transportu?

Prosimy o przesłanie nam zdjęć uszkodzeń, abyśmy mogli wyjaśnić przypadek uszkodzenia z dostawcą usług spedycyjnych. W zależności od zakresu uszkodzenia, kolejne kroki omawiamy bezpośrednio z klientem.

Czy mogę podać karmę z wgniecionych puszek?

Jeśli puszki zostaną wgniecione podczas transportu, nie oznacza to, że wysoka jakość zawartości ulegnie zmianie. W takiej sytuacji, ze spokojnym sumieniem karmę można podać psu, dostarczając tym samym pożywienia z zachowaną w 100% jakością. Bądźmy w bezpośrednim kontakcie, gdyby pojawiały się jakiekolwiek wątpliwości.

Przechowywanie i okres trwałości

Jaki jest okres trwałości produktów?

Okres przechowywania naszej suchej karmy wynosi 6 miesięcy od daty produkcji. To tak zwana ‘data minimalnej trwałości’ – produkty nie tracą swojej przydatności do spożycia nawet po tej dacie, o ile są odpowiednio przechowywane. Nasze puszki (Mięsne Miski, Kompletne Menu i Szczenięce Menu), Roladki Mięsne i przekąski dla psów mają średni okres minimalnej trwałości, wynoszący 1 rok od daty produkcji. W przypadku naszych ręcznie wypiekanych ciasteczek dla psów są to 4 miesiące (również od daty produkcji). Niektóre z naszych suplementów mają okres minimalnej trwałości do 2 lat. 

W naszym sklepie, podczas przeglądania poszczególnych produktów, wszystkie ważne informacje dotyczące okresu przydatności do spożycia znajdują się w opisie produktu.  

Jak przechowywać produkty Naturavetal®?

Aby zapewnić optymalne warunki przechowywania, zalecamy trzymanie suchej karmy w oryginalnym opakowaniu, bez użycia dodatkowego plastikowego pojemnika i po prostu zawijanie od góry otwartych worków z karmą. Torbę należy przechowywać w chłodnym i suchym miejscu, w temperaturze poniżej 25°C. 

Nasze puszki i roladki mięsne powinny być również przechowywane w chłodnym i suchym miejscu, w temperaturze poniżej 25°C, a po otwarciu, do 4 dni w lodówce. W przypadku wszystkich innych produktów, takich jak przekąski i suplementy, wystarczające jest przechowywanie w suchym miejscu.

Jak długo można przechowywać otwarte puszki i roladki w lodówce?

Otwarte puszki i roladki można przechowywać w lodówce przez 3-4 dni. Do naszych puszek 400g i 800g oferujemy bezpłatną praktyczną pokrywkę. Chętnych prosimy o kontakt. 

Czy mogę zamrozić produkty Naturavetal® i podawać je później rozmrożone?

Wszystkie odmiany mokrej karmy Naturavetal® można zamrażać w porcjach i podawać rozmrożone.

Moje konto klienta

Jak utworzyć nowe konto klienta?

Po wypełnieniu koszyka i wybraniu opcji "Do kasy" pojawia się pytanie o to, czy masz już u nas konto klienta, czy chcesz się zarejestrować po raz pierwszy lub czy chcesz złożyć zamówienie jako gość. Wystarczy wypełnić wszystkie obowiązkowe pola, aby utworzyć nowe konto klienta Naturavetal® i ustawić hasło. Dane adresowe zostaną zapisane na potrzeby następnych zamówień i nie będzie już trzeba wprowadzać ich ponownie – będą pojawiać się po zalogowaniu przed sfinalizowaniem zamówienia. 

Alternatywnie można również utworzyć konto klienta bez konieczności składania zamówienia od razu. Aby to zrobić, wystarczy kliknąć ikonę osoby w górnej części menu. Pod tym linkiem można nie tylko zalogować się, ale także utworzyć zupełnie nowe konto klienta.

Jak mogę zmienić hasło?

Wystarczy zalogować się na swoje konto klienta i otworzyć link "Edytuj dane osobowe". Tam dostępna jest opcja przypisania nowego hasła.

Co zrobić, jeśli nie mogę się zarejestrować?

Należy sprawdzić, czy został wprowadzony poprawny adres e-mail i hasło. Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij "Zapomniane hasło". Jeśli utkniesz, zadzwoń do nas pod numer 785 - 556 667.

Gdzie mogę edytować mój adres rozliczeniowy i dostawy oraz dane bankowe?

Zaloguj się do swojego konta klienta. W sekcji "Edytuj adresy rozliczeniowe i dostawy" oraz "Edytuj dane bankowe" można edytować istniejące adresy, ustawić je jako domyślne lub usunąć.


 

Czy mogę usunąć moje konto klienta?

Tak, użytkownik może w dowolnym momencie poinformować nas e-mailem lub telefonicznie o chęci usunięcia swojego konta klienta. Usunięcie można również zainicjować elektronicznie na swoim koncie klienta

Należy wziąć pod uwagę, że jesteśmy prawnie zobowiązani do przechowywania danych osobowych ze względu na regulacje prawno-podatkowe. 

Oczywiście przechowujemy tylko te dane osobowe, które są wymagane do wypełnienia obowiązków przechowywania określonych powyżej. Po upływie ustawowych okresów przechowywania dane są natychmiast usuwane. Dodatkowy wniosek o usunięcie danych nie jest wtedy konieczny.

Gdzie mogę sprawdzić, co zamówiłem ostatnim razem?

Zaloguj się do swojego konta klienta. Na stronie startowej konta można zobaczyć zamówienia, które są obecnie nadal otwarte oraz ostatnie zamówienia, w tym wszystkie zamówione produkty. 

Newsletter

Jak zapisać się do newslettera?

Kliknij tutaj, aby zarejestrować się do newslettera. Wystarczy wpisać tytuł, imię i nazwisko oraz adres e-mail i już jesteś na naszej liście mailingowej.

Czy mogę zrezygnować z subskrypcji newslettera?

Użytkownik w dowolnym momencie może zrezygnować z subskrypcji biuletynu, wybierając łącze "Zrezygnuj z subskrypcji" na dole każdego biuletynu. 

Można również wysłać nam wiadomość e-mail na adres info@naturavetal.pl lub zadzwonić do nas pod numer 785 - 556 667, a my ręcznie anulujemy subskrypcję i nie będziemy wysyłać dalszych newsletterów.

Kontakt

Jak i kiedy mogę skontaktować się z obsługą klienta?

Można się z nami skontaktować od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 17:00, dzwoniąc pod numer 785 - 556 667 lub 725 - 028 270 lub wysyłając wiadomość e-mail na adres info@naturavetal.pl.

Mam pytania dotyczące żywienia – z kim mogę się skontaktować?

Nasz zespół ekspertów z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania dotyczące żywienia psów i kotów. Skontaktuj się z nami od poniedziałku do piątku między 09:00 a 17:00 pod numerem 725 - 028 270, czekamy na Twój telefon!

Jak długo trwa przetwarzanie moich wiadomości e-mail i próśb o kontakt?

Z reguły przetwarzamy zapytania w ciągu 24h od ich otrzymania. W weekendy i święta przetwarzanie odbywa się następnego dnia roboczego.

Czy masz do nas jeszcze jakieś pytania?

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod numerem 725 - 028 270, pocztą elektroniczną na adres info@naturavetal.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego.